اما....من از درون در حال سوختنم ...
تاب این سوختن،تاب این همه صبوری ندارم.
خدایا قدرت این همه مشکلات بهم عطا کن ،تنها همه نگاههایم به سوی توست..
رهایم مکن ،جز تو پناهی نیست مرا....
غزال بیقرار....
سکوت دل من...ما را در سایت سکوت دل من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11