ما را در سایت سکوت دل من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8
اما....من از درون در حال سوختنم ...
تاب این سوختن،تاب این همه صبوری ندارم.
خدایا قدرت این همه مشکلات بهم عطا کن ،تنها همه نگاههایم به سوی توست..
رهایم مکن ،جز تو پناهی نیست مرا....
غزال بیقرار....
سکوت دل من...ما را در سایت سکوت دل من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11
میدونم خوب خوب نیستم اما بدم نیستم ....
ارزودارم که خوب درونم به بد درونم غالب بشه...
ریختم بهم...
هی خدا کمکم کن همانند همیشگی ات.....
دوست میدارم.
بیا جلو لپت ببوسم.
غزال بیقراررررر.........
سکوت دل من...ما را در سایت سکوت دل من دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16